سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

شرایط و نحوه ارسال سفارش‌ها

شرایط و نحوه ارسال سفارش‌ها

فکتور مراحل خرید scaled

نحوه ارسال سفارش‌های شما مشتریان عزیز با توجه به مکان تحویل مرسوله و حجم آن متفاوت است. در ادامه شیوه ارسال و جزئیات آن توضیح داده شده است:

 

مشتریان ساکن در شهر تهران:

 

در صورت ثبت سفارش تا ساعت 11:30 صبح، ارسال در همان روز از طریق پست‌پیشتاز یا پیک‌موتوری (با توجه به محدوده سفارش و نظر نهائی کارشناسان ابزارسرا) صورت می‌گیرد، در غیر اینصورت ارسال سفارش یک روز بعد انجام می‌پذیرد. تحویل سفارش‌ها بین ساعات 14 تا 17 انجام می‌شود.امکان پرداخت در محل برای مشتریان ساکن در شهر تهران فراهم شده است.

 

مشتریان ساکن در حومه شهر تهران:

 

ارسال پس از ثبت سفارش، همه‌روزه از طریق پست‌پیشتاز یا پیک‌موتوری (با توجه به محدوده سفارش و نظر نهائی کارشناسان ابزارسرا) صورت می‌گیرد. حداکثر زمان تحویل تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش بین ساعات 14 تا 17 می‌باشد.

 

مشتریان ساکن در شهرستان:

 

ارسال پس از ثبت سفارش، از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس انجام می‌شود و حداکثر زمان تحویل 3 تا 7 روز کاری می‌باشد.

 

نکات مهم:

  • ارسال سفارش‌ها در روزهای کاری (همه روزه به غیر از پنج‌شنبه، جمعه و تعطیل رسمی) صورت می‎گیرد.
  •  ارسال کالاهای حجیم (بیشتر از 6 کیلوگرم وزن) از طریق باربری انجام می‌شود.
  • وضعیت مرسوله‌های مشتریان عزیز از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌گردد.
  • در حال حاضر هزینه تمامی روش‌های ارسال به تهران و سایر شهرستان‌ها رایگان می‌باشد، لازم به ذکر است در مواردی که ارسال سفارش با باربری انجام می‌پذیرد، هزینه ارسال آن “پس‌کرایه” می‌شود که به محض واریز توسط مشتری، شرکت ابزارسرا مبلغ را عودت خواهد داد.
  • با توجه به وجود بیماری کرونا، احتمال اختلال در فرآیند ارسال از طریق پست‌پیشتاز، تیپاکس و باربری وجود دارد و ممکن است مرسوله با تاخیر به مقصد برسد.
  • کارشناسان واحد ارسال ابزارسرا در راستای انتخاب سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش، ممکن است نحوه ارسال را جایگزین کنند که در اینصورت به اطلاع شما مشتریان عزیز خواهد رسید.
  • شرکت ابزارسرا خود را متعهد می‌داند که از سلامت کالای ارسالی اطمینان به عمل آورد، لذا خواهشمند است در صورت مخدوش یا معیوب بودن کالا از تحویل آن خودداری کرده و مورد را به شماره‌ تماس 3120 8881 021   داخلی 180 گزارش کنید.

 

ابزارسرا همیشه با شما

 

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
Call Now Button